Tuesday 7 April 2020

RIZAL KOORDINATOR PERLIS BARU DIBANTU NASRIQ SEBAGAI TIMBALAN KOORDINATOR

Jingga13 Malaysia telah melantik Sdr Hasparizal bin Hassan sebagai Koordinator Jingga13 Perlis yang baru bagi mengantikan Sdr Khairuddin Yusof berkuatkuasa 7 April 2020 . Sdr Rizal akan turut membentuk Sekretariat Jingga13 Perlis yang sebelum ini telah digantung.

Manakala Timbalan Koordinator negeri Perlis pula dilantik Sdr Mohd Nashriq Bin Othman bagi membantu Rizal di Sekretariat Jingga13 Perlis.

Jingga13 Perlis sebelum ini adalah antara negeri yang aktif dalam menjalankan aktiviti terutama dalam membantu golongan asnaf yang memerlukan bantuan.

Jingga13 Malaysia mengucapkan penghargaan dan terima kasih setinggi-tingginya kepada Sdr Khiruddin yang memberikan khidmat bakti yang terbaik sepanjang menjawat jawatan Koordinator negeri Perlis. Jasa baik dan komitmen beliau sangat-sangat dihargai , semoga Allah membalas jua.

Dimaklumkan Sdr Khairuddin akan dilantik sebagai Ahli Penasihat Jingga13 Perlis sebagai tanda hormat kepada beliau yang juga merupakan pengasas Jingga13 Perlis . Semoga usaha ini akan terus memantapkan Jingga13 Perlis menjadi NGO yang terbaik di negeri Perlis terutama dalam gerakerja kebajikan .