Monday 17 February 2020

PERLANCARAN JINGGA13 KOTA TINGGI, SDR KAMALUDDIN DILANTIK KOORDINATOR

Pada 16/2/2020 ,  Majlis Perlancaran
Jingga13 Kota Tinggi telah berjaya diadakan. Sdr Kamaluddin Md Simpol telah dilantik sebagai Koordinator Jibgga13 Kota Tinggi . Disamping itu Ahli Sejretariatnya dibarisi dengan anggota yang mantap .


Sdr Steven Ketua Cabang Keadilan Cabang Kota Tinggi bersama Sdr Saliman Naib Ketua Cabang Kradilan kota Tinggi hadir memberikan sokongan dan berjanji akan sentiasa bekerjasama bagi menggerakkan aktiviti demi membantu golongan miskin dan asnaf di kawasan Kota Tinggi.



Sdr Zabidie Abas Koordinator Jingga13 Johor telah hadir dan merasmikan Majlis Perlancaran Jingga13 Kota Tinggi. Beliau melahirhan rasa bangga atas kesungguhan komrad Jingga13 Kota Tinggi yang begitu aktif menjalankan aktiviti dan menyantuni golongan asnaf sejak beberapa bulan yang lalu.


Turut hadir sama Sdr Jaafar SU Jingga13 Johor, Sdr Fadzli Bendahari Jingga13 Johor, Sdr Rosli dan Sdr Jaafar Yunus selaku Panatia Jingga13 Johor. Sdr Fakharuddin Ketua AMK Kota Tinggi dan Sdr Syaamil Ketua AMK Tenggara juga turut hadir dan telah dilantik sebagai Sekretariat Jingga13 Kota Tinggi.

Tahniah dan syabas diucapkan kepada semua Sekretariat yang dilantik. Sebagaimana mantapnya senarai Jawatankuasa, begitulah diharapkan agar aktiviti Jingga13 Kota Tinggi terus mengungguli gerakan rakyat dan perihatin terhadap golongan miskin, asnaf, oku dan masyarakat yang seharusnya dibantu.


Beberapa perancangan aktiviti  telah diaturkan dan disusunkan bagi menggerakkan Jingga13 Kota Tinggi. Muafakat, Perihatin dan Berani menjadi dasar utama dalam setiap pergerakan Jingga13.

Berikut adalah senarai anggota Sekretariat Jingga13 Kota Tinggi :

Koordinator: Kamaluddin Md Simpol
Timb Koordinator: Noorjefri Mohd Jailani
Setiausaha: Haliza binti Mohamad
Bendahari: Rosilah binti Abu Bakar
Koordinator Jinggawan: Mohd Syaamil bin Sobri
Timbalan Koordinator Jinggawan : Mohd Fakharuddin bin Moslim
Koordinator Jinggawanis:  Rozita binti Abu Bakar
Timbalan Koordinator Jinggawanis : Kamisah binti Paidin

Ahli Jawatakuasa:
Ain Nur Shaddiq bin Zabidie
Salim bin Masrom
Abu Hanif bin Ibrahim
Rosdi bin Othman
Hj Johari bin Leman
Fauziah binti Abd Ghani
Mustafa bin Abd Rahman
Arman bin Sabhan
Sumali bin Ali


Tahniah dan Syabas..