Friday 2 July 2021

FITNAH TERHADAP KETUA KOORDINATOR JINGGA13 MALAYSIA

 

Jingga13 Malaysia kecewa dengan fitnah yang dikenakan kepada Ketua Koordinator Jingga13 Malaysia Cheif Fariz Musa . 

"Wallahi , Wabillahi , Wattalhi saya tidak pernah menerima sumbangan daripada mana-mana YB atas nama Jingga13 masuk ke akuan personal saya sepertimana yang dituduh . Kalau betul sila kemukakan bukti !"ujar beliau .

" Mana-mana sumbangam termasuk YB , akan saya berikan akaun Jingga13 Malaysia . Saya ada bukti . Kenapa nak berikan akaun personal . Saya tahu pahala dan dosa . Ini satu tudunan kotor dan jijik dan tak ada akal yang cuba merosakkan integriti dan reputasi saya di kalangan anggota Jingga13 " , tambah beliau lagi . 

Beliau tidak mahu membuat laporan polis dan menyerahkan kepada Allah SWT sahaja yang membalasnya.