Thursday 26 November 2020

PROGRAM JEJAK ASNAF JINGGA13 KOTA TINGGI BERSAMA AMK CABANG KOTA TINGGI

Ketua AMK merangkap Ketua Jinggawan Kota Tinggi Sdr Mohd Fakharuddin telah meneruskan keperhatinan  menyampaikan bantuan dan sumbangan kepada 10 keluarga ASNAF disekitar Felda Air Tawar 3, Kota Tinggi.



Kali ini, Beliau telah berjaya menjejaki sekurang2nya 10 keluarga miskin dan amat memerlukan bantuan. Kesempitan hidup yang berpunca dari pendemik covid-19 masih berterusan. 

Keperitan hidup yang dialami oleh Ibu2 tunggal dan warga emas yang tiada punca pendapatan tetap dan ada yang kehilangan pekerjaan malah ada yang ditimpa kemalangan sehingga menjadi cacat.




Jingga13 Kota Tinggi dengan kerjasama AMK Cabang Kota Tinggi telah tampil menghulurkan sumbangan berupa barang dapur dan makanan mentah kepada mereka yang terbabit.

Sdr Mohd Fakharuddin sendiri telah turun menghulurkan sumbangan dan melahirkan rasa simpati terhadap mereka. Beliau mengharapkan agar sumbangan tersebut dapatlah meringankan perbelanjaan keluarga mereka.



Sementara Sdr Kamaluddin Md Simpol Koordinator Jingga13 Kota Tinggi turut  bertungkus lumus menyampaikan sumbangan kepada mereka.

Terima kasih kepada penyumbang...

Terima Kasih kepada AMK Cabang Kota Tinggi..

Terima kasih kepada Komrad2 Jingga13 Kota Tinggi..


#MuafakatPrihatinBerani