Tuesday 7 April 2020

RAZALI DILANTIK KOORDINATOR DAN HASWATI SEBAGAI TIMBALAN KOORDINATOR PAHANG BARU

Sdr Razali bin A.Bakar atau lebih dikenali sebagai Ali telah dilantik sebagai Koordinator Jingga13 Pahang yang baru bagi mengantikan Sdr Ahmad Sharibuddin Ismail yang telah meletakkan jawatan.

Turut dilantik ialah Sdri Haswati binti Zainal@Husin yang juga merupakan Koordinator Jingga13 Cameron Highlands sebagai Timbalan Koordinator Jingga13 Pahang bagi membantu Sdr Razali dalam Sekretariat Jingga13 Pahang .

Perlantikan Sekretariat Jingga13 Pahang yang baru akan dibentuk oleh Koordinator negeri yang baru untuk terus menjalankan aktiviti di negeri Pahang  .

Diharapkan perlantikan mereka berdua dan sekretariat Jingga13 Pahang yang baru akan memantapkan lagi Jingga13 di negeri Pahang dengan pelbagai aktiviti khususnya membantu golongan miskin.

Jingga13 Malaysia merakamkan penghargaan dan jutaan terima kasih kepada Sdr Ahmad Sharibuddin Ismail yang telah memberikan komitmen dan menjalankan tugas sebagai Koordinatotr negeri yang sangat baik , sudah pasti tidak akan dilupakan segala jasa baik beliau.
, semoga Allah membalas jua.