Monday 6 April 2020

KOMRAD JINGGA 13 JOHOR DISYAKI POSITIF COVID-19 , IBU TUNGGAL TERPAKSA TINGGALKAN DUA ANAK , JINGGA13 RAYU BANTU ANAK-ANAK BELIAU

Seorang komrad Jingga 13 Johor, beliau telah disyaki +ve covid-19, beliau yang merupakan seorang ibu tunggal yang kematian suami dan tinggal bersama 2 orang anaknya telah mengalami demam dan sesak nafas sedang menjalani rawatan (Kuarintin) di Hospital Permai di Johor.

Maklumat yang diterima, anak2nya bebas dari gejala tersebut dan duduk di rumah dengan pemantauan jiran tetangga. Dimaklumkan kawasan tempat kediamannya telah dikelaskan sebagai RED ZONE dan tidak dibenarkan masuk untuk menyampaikan sebarang bantuan.

Beliau yang tinggal di Skudai Kiri, Johor amat bimbang akan keadaan anak2nya yang terpaksa ditinggalkan selama 2 minggu dikuaratin.

Pertubuhan Kebajikan Jingga 13 Johor amat bersimpati dan prihatin akan kesihatan beliau dan juga anak2nya, terima kasih kepada Pertubuhan Kebajikan Jingga 13 Malaysia yang telah menghulurkan sumbangan wang dari Tabung Kebajikan Jingga13 Covic-19 melalui akuan anaknya untuk membeli keperluan makanan.

Kepada yang bersimpati dan ingin menghulurkan sumbangan, boleh terus ke akuan anaknya.

NO ACC : 151593211620
MAYBANK
NABILA SOFEA

Pertubuhan Kebajikan Jingga 13 Johor berdoa semoga beliau segera sembuh dan pulang segera untuk bersama2 anak2nya. Terima kasih kepada semua penyumbang yang prihatin

Mohon para penyumbang dapat whatsapp kan resit kepada Sdr Zabidie Koordinator Jingga13 Johor setelah bank in di talian
011 51721321.

Muafakat Prihatin Berani

#StayAtHome
#KitaJagaKita
#PKP