Saturday 25 April 2020

JINGGA13 KOTA TINGGI TETAP ISTIQAMAH MENYAMPAIKAN SUMBANGAN COVIC-19 DI AWAL RAMADHAN

Puasa, bukan bermakna kena hentikan semua kerja amal. PKP pun tidak pernah melarang sedemikian. Cuma kita kena tahu dan menjaga public sosial samada untuk diri kita atau orang yang kita temui.



Jingga13 Kota Tinggi telah meneruskan agihan sumbangan di Bandar Tenggara, Sg Sibol, Tmn Anggerik, Sayong Pinang dan Penggeli Timur. Seramai 30 keluarga yang  berpeluang menikmati hasil sumbangan Covid19 hari ini.





Dalam suasana PKP dan sedang berpuasa, sudah pasti berita yang sangat mengembirakan bagi golongan yang terkesan bila menerima sumbangan ini. Walaupun barangan sumbangan hanya barang keperluan dapur yang nilainya hanya RM 70 saja, namun mereka tetap seronoh tersenyum dan mengulang2kan ucapan terimakasih kepada kami.



Kami Jingga13 Kota Tinggi berasa amat terharu dan insaf puas dapat membantu golongan yang sepatutnya ini. Kami rakamkan ucapan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan AlMubarak dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa. Semoga kesempatan PKP ini, menjadikan kita kuat untuk beribadah lebih lagi.



Terima kasih Atas usaha murni kalian Jingga13 Kota Tingg khususnya Koordinator Sdr Kamaluddin Md Simpol. Sdr Noorjepri Jailani dan Jinggawan Shaddiq

#MuafakatPrihatinBerani
#StayAtHome
#RamadhanKareem