Saturday 14 December 2019

Jingga13 Kedah raikan 108 anak-anak asnaf di Baling terima sumbangan persekolahan Program Bijak Ke Sekolah

Jingga13 Kedah hari ini telah berjaya menganjurkan  Program Bijak Ke Sekolah Jingga13 Malaysia peringkat negeri Kedah yang dirasmikan oleh Sdr Amizudin Ahmad Bendahari Jingga 13 Malaysia  merangkap Pengarah Program Bijak Ke Sekolah Jingga13 Malaysia yang diadakan di Dewan Serbaguna APM (Angkatan Pertahanan Awam Malaysia) Baling , Kedah Darul Aman
Pada jam 9:15 pagi hingga 11:30 pagi .



Sejumlah 108 orang anak-anak asnaf telah diraikan dengan menerima sumbangan beg sekolah , kasut , stokin dan pakaian sekolah daripada Yayasan Taqwa yang dikendalikan oleh Jingga13 Malaysia .



Turut hadir bersama sama menjayakan program ini Koordinator Negeri Kedah Tok Ayah Idris Othman dan Koordinator Negeri sembilan Sdr Mohd Khairudin bin Hashim dan anggota Sekretriat Jingga13 Kedah .



Terima kasih kepada semua  anggota Sekretraiat Jingga 13 Kedah yang terlibat menjayakan  Program Bijak Ke Sekolah , Sdr Bendahari Jingga 13 Malaysia, Koordinator Negeri Sembilan, pihak APM Baling, MPKK2 yang terlibat serta anak-anak asnaf yang terpilih , para ibubapa dan juga guru-guru yang telah membantu menjayakan Program yang bermakna ini .




Semoga sumbangan yang diberikan sedikit sebanyak membantu dan meringkan bebanan ibubapa bagi menyedia kelengkapan persekolahan anak anak bagi tahun 2020.





Doakan kami di Jingga 13 Kedah dipermudahkan urusan untuk program seterusnya.... semoga diperluaskan rezeki untuk terus membantu lapisan masyarakat Kedah khususnya...In syaa Allah... Amin








































#Jingga13Kedah