Tuesday 5 November 2019

Ayah , ibu dan anak-anak terpaksa tidur di surau hospital , tiada rumah , jaga anak derita leukimia , Jinggawanis rayu sumbangan

4 Oktober, 2019 -Jinggawanis yang di wakili oleh Sdri. Liny Obliza dan Sdri. Mazliwati sekali lagi melawat  adik Nur Qaseh Hanania bt. Mohd Hashiril ( 10 tahun )yang masih lagi berada di Hospital Besar Kuala Lumpur. Adik Nur Qaseh Hanania yang sebelum ini dilaporkan  derita Canser darah ( Leukimia Kronik TCELL ALL LEUKIMIA ) masih berada hospital bagi menjalankan rawatan Kemoterapi.  Adik Nur Qaseh Hanania mula sakit pada awal April, 2019 dan mula mendapat rawatan di Hospital Besar Kuala Lumpur.


Keadaan Adik Nur Qaseh Hanania masih sama dimana keaadaannya masih perlu diberi rawatan rapi. Keaadan ibu –bapa Adik Nur Qaseh Hanania juga masih tidak dapat bekerja dan perlu berada di hospital di kebanyakkan masa. Sementara ini ibu-bapa adik Nur Qaseh tidur di surau hospital bergilir-gilir bagi menjaga adik Nur Qaseh serta adik-beradik yang lain. Memandangkan mereka belum mendapat tempat tinggal dan masih menanti ada pihak yang tampil untuk membantu mereka mendapatkan bantuan sewa rumah.


Jinggawanis, Jingga 13 Malaysia semalam melawat bagi bertanyakan khabar dan memberi sedikit sumbangan bagi meringankan beban ibu-bapa Adik Nur Qaseh Hanania. Jinggawanis juga mengharap ada wakil dari mana-mana pihak tampil bagi membantu ibu-bapa Nur Qaseh Hanannia. Jingawanis ingin merakam jutaan terima kasih kepada penyumbang sebelum ini yang ada memberikan sumbangan.


Sumbangan boleh terus ke :-

Mohd Hashiril bin Hashim
2400020040952
Ambank