Monday 23 February 2015

FARIZ MUSA: WALAU APA JUGA TEKANAN , LAWAN TETAP LAWAN !

Kenyataan Media

22 Februari 2015

WALAU APA JUGA TEKANAN,LAWAN TETAP LAWAN !

Saya telah dibebaskan bersama Aktivis Anak Muda Adam Adli dari lokup Balai Polis Jinjang Kuala Lumpur setelah ditahan selama satu malam di bawah Seksyen 143 Kanun Keseksaan.

Tindakan menahan kami oleh pihak polis selepas himpunan aman di hadapan Sogo semalam adalah membuktikan desperado pihak Pokis dan Kerajaan UMNOBN bagi tujuan mengekang kebangkitan rakyat khusus dalam perjuangan pembebasan Tahanan Politik DS Anwar Ibrahim yang dipenjara oleh satu konspirasi jahat yang dilaksanakan bagi tujuan mematikan karier politik dan perjuangan beliau. Walaupun DS Anwar Ibrahim terpenjara, jiwanya tetap medeka!

Saya ingin nyatakan pendirian untuk tidak akan tunduk terhadap apa jua tekanan dan akan terus bangkit #KitaLawan bagi menegakkan kebenaran dan menentang kezaliman ke atas DS Anwar Ibrahim dan rakyat Malaysia oleh Kerajaan UMNOBN pimpinan Perdana Menteri DS Najib Razak.

Saya juga merakamkan jutaan terima Kasih kepada semua pihak yang telah berdoa dan hadir ke Balai Polis Jinjang sebagai tanda solidariti sebagai sahabat sejati perjuangan.

We will not surrender! Lawan tetap lawan!

FARIZ MUSA
Ketua Setiausaha Pengelola
Parti Keadilan Rakyat

Ketua Koordinator
Jingga13 Malaysia